God morgon en regnig måndag som denna!
Mår ni bra?
 
Själv är jag hemma med Ella som fick jättehög feber igår, ont i magen och halsen. På kvällen blev hon ännu varmare så då körde jag till ica direkt och köpte Alvedon och frostglass. Måste säga att alvedonen jag testade, en tablett som skall smälta på tungan funkade suveränt. Ella var så varm så det räckte att trycka in den lite i munnen och den bara försvann(hon sov först). Sen drack hon lite efteråt. Inget tjat ingen äcklig smak!
 
Nu har ni väl alla städat i trädgårdarna?! Det är jag inte färdig me! Och så fort regnet kommer så vill jag inte gå ut och dona. Än så länge är det plusgrader så olivträden får vänta lite. Men de gånger jag varit ute och gjort något så har mina redskap  en förmåga att fötter och försvinna. Efter ett tag hittade jag allt-i-allo kratta. Min bokharabinda som jag fick av syrran när jag fyllde år trivs nog för fy bubblan vad den har växt! så pass att under den lilla tid som min kratta varit på språng hade den blivit en del av växtstödet.
 
Det är roligt när man glömmer bort växter ibland för ett tag och sedan återkommer av full grönska.
 
"Arkitektens tröst"
-Bokharabinda-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag trots det gråa vädret!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
/ Jennie

Kommentera

Publiceras ej