Jag brukar alltid säga att sommaren och julen är den stressigaste tiden på året och står fortfarande fast vid det. Det kommer märkas i de kommande inlägg för jag har inte hunnit göra uppdateringar i somras men kommer göra det nu istället.
 
Som bara när barnen ska lämna en tacksamhets-gåva till fröknarna tar sin lilla tid. Tycker inte man behöver lägga så mycket på själva presenten utan det är ju faktiskt tanken som är den viktigaste som vi ska förmedla till dem. Tacksamma för deras arbete!
I år gjorde jag grillspett som passar sommaren men med godis på då såklart haha. Kan ni komma på billigare present?!
 
 
 
 
 
 
Nej nu får jag ta en paus från datorn. Det har varit tyst ett tag nu och vet inte om jag vågar kolla vad de har gjort. Vi ska nog köpa lite jäst i kiosken så de får baka lite dem små rastlösa själarna.
 
 
 
 
 
K R A M 

1 kommentarer

FrökenTV, bloggen om tv och film

11 Oct 2016 11:52

ååh, nice

Svar: Tack!
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej