Igår skulle vi i klassen åka till Emporia(första gången för mig) och besöka malmömässan för att kolla på de tävlande floristerna när de skapade och skapat. Detta var så nyttigt att besöka tycker jag. Jag frågade ut om alla mina funderingar och det känns som om detta öppnade nya dörrar för mig. 

Efter det tittade vi inom Jennys butik och sen hade vi picknick på taket i ett helt underbart väder. Ja vad mer kan man begära?! En underbar dag i helt i min smak.




























Veronikas mamma och svärmor var även med oss och det var dem som hade bakat jättegod kladdkaka och ostkaka. Väldigt trevligt att de var med oss och uppskattade deras goda fika!





K R A M




/Jennie




PS:idag ska jag hälsa på en gammal barndomsvän som jag inte sett på länge. Ska bli så roligt och mysigt.

Kommentera

Publiceras ej