God eftermiddag på er gott folk! Sitter på tåget med världens sämsta wi-fi. Och som även var kraftigt försenat efter en olycka i Köpenhamn. 

Idag skulle vi fortsätta brudtemat. En droppformad bukett var uppgiften. Tror många tyckte det var knepigare än man förväntade sig och det var det faktiskt. Jag fick ändra val av blommor för jag hann ju aldrig ta med mig mina löjtnantshjärtan imorse. Så går det när man sover i soffan hela natten. Så jag valde en klassiker. En basic tycker jag. Röda rosor som dominerar och lite rosa lövkoja och röda hypericum. Det gick bra för mig. Det blev som jag hade planerat i huvudet. Lite klumpigt blir det när man har så stora rosor men jag föredrog röda och utslagna framför ljusa knoppiga. Klassiskt som sagt.








L o v e  i s  i n  t h e  a i r !






Ha det gott!




K R A M





/Jennie

Kommentera

Publiceras ej