God morgon!
Då håller man helg igen efter en enormt intensiv, rolig och lärorik brudvecka. 
För en vecka sen när jag också var färdig för ledighet så hade jag blomster från skolan med mig hem. Den känslan, när man har med sig något hem som man dessutom gjort själv är helt underbar. Jag får liksom aldrig nog av detta. Sen kan jag komma hem och då är det trädgården som gäller och på kvällen kan jag inte låta bli att kolla på youtube, instagram och Google för inspiration. Inte så lustigt att man drömmer om blommor och dylikt. 



Denna gång fick vi ta med oss de handbundna brudbuketterna och tärnbuketterna. 


(Bilden är från förra veckans hemleverans)


Jag är verkligen helt förälskad i mitt yrke. Blommorna och skapandet är som luft för mig.

Ibland är livet enkelt...
- Do more of what makes you happy -







K R A M






/Jennie

Kommentera

Publiceras ej