Hejsan fina ni!
 
Ojoj nu är det läggdags egentligen. Min kropp börjar signalera efter sömn redan vid nio. Men eftersom jag inte hunnit med helgens händelser vill jag blogga ikapp. För nu kommer våren och då börjar det hända grejer här hos mig.
 
I lördags vaknade vi med solsken och Ludde hade sin nästsista hockeyträning. Denna gång blev det ett tema som inspirerar mig dagligen nämligen. Åka pendeltåg. Den där vagnen som jämt kommer rullandes i gången precis som i flygplan. Så en inlindad fralla, nykokt kaffe, ananas/apelsinjuice och frukt fick efterlikna en tågfrukost fast upphöjd till första klass!
 
Ja den satt där den skulle och efter den åkte jag till Lena, utemarknaden i Mjällby och sen ekonomigolv för att välja golv.
 
 
 
 
 
Ananas/apelsinjuice
 
 
 
Så här startade jag min lördag tillsammans med mina barn och min man.
En helt strålade vårdag hade vi!
 
 
 
 
 
Vad tror ni jag köpte på utemarknaden då nu så här års?
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
 
/Jennie
 
frukost, tågfrukost,

Kommentera

Publiceras ej