Jag har försökt påskpynta lite då och då här hemma men känns som om jag aldrig blir klar. Ikväll knackade Biggan(min granne) på och lämnade ris till mig. Så himla snäll. Hon visste att jag inte hunnit med det. Hon och Lasse är våra bästa grannar. Ställer upp i vårt och torrt.
 
I och med jag kastade kryssantemumen på köksbordet så fick olivträdet ställa sig här istället. Köpte gula minitulpaner ´Yellow baby´. Älskar dessa minitulpaner som säljs i krukor. Man får ju aldrig nog av att köpa nya.
Nu var gult en passande färg tycker jag : )
 
 
Vad har ni påskpyntat för fint?
 
 
 
 
Ägg är definitivt mitt favorit påskpynt. Och så symboliserar det pånyttfödsel.
 
Fina olivträd, men snart måste jag plantera om det.
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
 
/Jennie
olivträd, påskpynt, rif design, svenskt tenn, ägg,

Kommentera

Publiceras ej