Gud sån härlig dag det var i lördags! Jag njöt av att vakna upp, utsövd, mys med barnen i soffan, städat hus(ett ryck jag tog på fredagskvällen eftersom jag kände mig så pigg) frukost i badenbadenstolen, och resten av dagen bestod av trädgårdshäng. Jag njöt av fågelsånger, värmande solstrålar, barnen var ute hela dagen och ibland var de med mig. Planterade lite och fixade lite i växthuset. Bakade även en tårta till André då lite besök väntades komma på kvällen. Det eldades även i badtunnan.
 
Mitt i allt kunde jag inte rå för mig att plocka det lilla som blommade i min trädgård och tänkte binda typ världens minsta bukett med spiralteknik. Ganska pilligt och svårt att arbeta med fingerspetsarna men något blev det ju i alla fall. Till och med manshetten tillkom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Jennie
 

Kommentera

Publiceras ej