Hejsan!
Nej fy vilket ruggigt väder vi fick idag. Jag och de små gick ut i trädgården då jag tyckte det verkade fint ute men det slog över ganska så snabbt. Håller på att gödsla vissa växter. Hann med några iaf. Tänkte även klippa gräset men det slutar som det brukar göra. Får ett utbrott på gräsklipparen och får ställa tillbaka den igen. Jag har inte det rätta knycket, är väl för svag. Sååå frustrerande är det. gick ett varv med grästrimmern istället.
 
Igår däremot så blev det jättehärligt på seneftermiddagen. städade, sorterade och tvättade hela dagen igår så det var skönt att avsluta med en kvällspromenad. Och för första gången gick "alla" lösa. Så skönt. Ingen vagn och inget koppel och de minsta klarade det utan att bli trötta. När vi kom hem sen så fikade vi på kladdkaka och tände ljus sen hade vi lördagsgotte  och tittade på tv. När de små somnat kollade jag och Ludde på Godzilla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu känner jag hur ögonlocken blir tyngre och Ragnar sover i soffan så jag ska nog snoffa ner mig i soffan en stund.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
 
/ Jennie
 

Kommentera

Publiceras ej