Hejsan på er! Vilken helg! Jag har inte hunnit bearbetat den ännu för vi har haft fullt upp sen i fredags. Efter att André hämtat mig från Dennis blommor och vi kom hem hade vi besök. Veckohandlingen blev framskjuten för det var redan sent. Fredagen den 1 april är  för er flesta luradagen men även min man fyller år då. 30 år! Så på torsdagsnatten fick jag vänta tills han gått och lagt sig för att sedan smussla med hans presenter. Som då i sin tur Andrés kompisar som var utanför och väntade visst på att jag skulle gå och lägga mig. Men vid 01.30 så var jag klar. Och de hade visst redan fixat sitt prank inför kommande morgon för A.
 
På fredagskvällen var jag glad över deras spratt. En pizzaleverans kom hemkört. En stor familjepizza som inte hade kommit mer lägligare än den. Men när det kommer två leveranser till med jämna mellanrum så mådde jag illa av pizzadoften.
 
 
 
 
 
 
André har länge velat ha en sån minicooler att ha öl i. Jag har sagt nej! Men nu tänkte jag det kunde komma till pass till hans wiskeyrum. Nu fanns dem inte i affären på hemmabutiken så försökte göra en minivariant. Och skulle han inte förstå(eller se att det var öl i som man ser på locket) så låg det även en bild i den.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
/Jennie

Kommentera

Publiceras ej