Hej på er fina! Idag är det ingen vanlig måndag för idag började min semester. Känns otroligt skönt trots jag inte tyckte det var jobbigt att jobba. Men det känns mycket bättre än vad jag hade kunnat ana!
 
Tidigt i morse drog vi iväg på lite ärenden innan lille Röjar Ralf skulle sova middag. Först Netto där de hade Frosttema(till Ella) och drickmuggar med sugrör(jag är nog den sista som inte haft sådana). Jag har väntat på att dessa ska komma upp och har inte haft lust att betala 50kr/st. Nu gav jag 15kr/st!
Sen körde vi till Sölve Kulle för att köpa sommarblommor. Sen har dagen bestått av plantering, tvättat farstukvisten, promenad med Baloo och de minsta. Ludde har lekt med kompis hela dagen. Tycker denna dagen blev en kanonbra start på min semester!
 
 
 
 
Bilder från dagens plantering kommer upp senare!
 
 
 
K R A M
 

1 kommentarer

angelicasvarld.blogg.se

01 Jul 2015 13:10

Men så skönt!! Hoppas du/ni får en härlig semester!! Blir det böda?

Svar: Lite sent svar men ja det blev det :) !
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej