God kväll kärt folk! Hur har er torsdag sett ut idag? Mina torsdagar som ni vet består av att städa så mer intressant än så blev det inte idag. Men det är viktigt att göra det me! Jag hann aldrig blogga igårkväll. Jag skulle för omväxlings skull ut och äta på restaurang med två fantastiska barndomsvänner som jag definitivt hämtar energi ifrån. Med stor förväntan innan jag skulle bege mig till stan undrade jag vad det skulle pratas om. Jag är så tacksam för dessa skratt dom ger mig, så mycket som jag behöver det. Men det spelar ingen roll hur länge sen vi träffades för det finns ALLTID något att prata om. Meningen var att vi även skulle kolla på bio efter men "Old Lady" tyckte vi inte lät lockande så det får bli en bio ett annat tillfälle. Jag njöt ialla fall av maten och mest av sällskapet. Tack brudar för att ni finns ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag leta efter gåsfot, har ni någon anin vad det är??
Kika in imorrn så får ni reda på det!
 
K R A M

2 kommentarer

Jess

23 Oct 2014 22:25

Om det så är 1 månad eller 1 år sedan vi sågs finns det ALLTID massor att prata om. Och massor att skratta åt. Böda Sand, kollegor som ....... eller shabby chick. Ämnena är många.
Tiden räcker inte till bara!
Underbar kväll!😍

Svar: instämmer helt och hållet gumman ..puss och kram
Jennie Persson

angelicasvarld.blogg.se

23 Oct 2014 22:32

Mysigt!! Man behöver få en paus och hämta energi ibland!

Svar: Absolut! man unnar sig för sällan sånt här bara.trevlig fredag!
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej