En helt underbar dag helt enkelt har det varit idag och än är den inte slut!
Idag går jag med pirr i magen och bara tänker på morgondagen. Skolstarten på Ingvar strands blomsterskola. som jag längtar!
 
I förmiddags åkte jag och de små till stan och inhandlade nya vårskor till Ella och även till mig(jag hittade i lördags och la undan). Sen hämtade vi Ludde(men som skulle leka med kompis efteråt), åt middag hemma, nattade Ragnar sen tog vi en premiärfika på trappen i farstukvisten bara jag och Ella. Ja , Baloo med då såklart. Med nykokt kaffe i koppen och fågelsång satt vi länge ute i solen och bara njöt. Att detta lilla kan göra så stort. Det måste väl ändå slå alla vitaminpiller.
 
 
Hur har ni tagit vara på er soliga måndag på bästa sätt?
 
 
 
 
 
"Det är det lilla som gör det storslagna för en"
- I det enkla bor det vackra -
 
 
Bilder på lillkickans skor kommer upp ikväll och även lite om söndags roadtrippen!
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
 
/Jennie
 
 

Kommentera

Publiceras ej