Morning gott folk!
 
Hur mås det på en fredag!? Själv är jag ledig och har varit det rätt mycket. Men jobbar lite mer obekväma tider istället och det är väl värt det. Jag älskar att vara tillgänglig för barnen. Och de uppskattar att vara lediga. Små ärenden som vi utför på dagarna blir stora utflykter för dem.
 
Som jag skrev på instagram så är jag snabb efter julen med att köpa vårlökar. Inte så mycket annat vårpiff här hemma annars. Man måste skynda långsamt, låta varje årstid ta sin tid och njuta av den. Annars uppskattas inte nästkommande period. Så förutom vårlökarna här hemma så är allt annat fortfarande mörkare och murrigare.
 
Denna planteringskub har jag köpt. Till en början tyckte jag den var en förskräcklig inredningssak men när jag "såg" en plantering i den i mitt huvud kände jag genast att det kommer bli bra. Mer än bra skulle jag vilja säga för jag älskar den. Den står på mitt matbord med vita pärlhyacinter, vita minitulpaner(som än inte kommit upp och lite grönt som bas så byter man bara ut när det blommat över.
 
 
 
Pärlisar min favorit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
 
 
/Jennie
 
plantering, vita pärlhyacinter,

Kommentera

Publiceras ej