Som jag har fått envisas med dessa ljung. Hur lång tid ska det ta att köpa fyra styck ljung och plantera?! Julblomsterna hinner komma ut innan mina kommit i jorden haha. Nejdå! Till slut fullfärdade jag det hela. Till en början har det varit svårt att hinna med det på helgen(hinner inte mitt i veckan) då det varit något bokat eller brist på bil. När jag skulle köpa dem sist så fick jag småfolket med mig och såklart var det höstmarknad med så den största traktorballong man kunde hitta och Ella valde någon fejkbarbie så kom jag äntligen in på Flora Perssons. Men då var miniPersson förbannad och skrek och grät. Visst är det härligt med shopping med barn!? N o t ! Kunde inte få med mig jorden denna gång så den fick jag ta ett annat tillfälle.....planteringen ytterligare ett annat tillfälle. Ja ni hör, ett evigt krickande med dessa ljung!
 
 
Nu har vi iaf lite höst på farstukvisten.
 
 
Fler vita pumpor har inhandlats me.
 
Enkelt men fint för ögat ändå : )
 
 
 
 
Har ni planterat på er trapp?
 
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
 
/Jennie

Kommentera

Publiceras ej