För mig är det viktigt (men också roligt)  att det är fint och välkomnande på farstukvisten. Jag vill välkomna mina gäster redan här.
På farstun.
 
Jag visste inte riktigt vad jag skulle binda eller rätta sagt dekorera min krans med. Ville att det skulle matcha vårt gråa hus i alla fall.  Bunten med buxbomen räckte inte så långt så jag fick fylla ut även med mossa. Hade gärna haft mer av det jag har i kransen men det är dessa dekorationsaker som springer iväg pengamässigt. Så ett tips är att spara och ta på vara på sånt ni har och får. Finns alltid användning för det till något annat. Som tex kransar.
 
Hittade lite i skogen också och eucalyptuskvistarna är från min egen planta.
 
Söta bjällror som jag älskar.
Dessa skulle man kunna ha till bordsplacering/dukning me runt servett/bestick eller glas.
 
 
 
 
 
 
 
Har ni gjort någon egen krans i år?
 
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
/Jennie
dörrkrans, julkrans,

Kommentera

Publiceras ej