Glad alla helgona på er! Hur spenderar ni er kväll idag? Själv så har vi handlat, ätit tacos(utan bröd för Ella tog dom i affären och lade sin korg men den glömdes packas upp) och gått kvällspromenad, handlat och nu tändt ljus och tvmys framför oss.
 
"VECKANS GRÖNA"
 
Såklart att veckans gröna på alla helgona blir p u m p a n, men en dekorerad sådan. Eftersom jag har det mesta i pysselväg så tänkte jag att jag sprayar dom guldiga. Och de blev över förväntan mycket fina. Värt att testa!
 
 
 
 
De matchade så fint till knoppen på burken.
 
Den här svarta porslinspumpan följer med varje år.
 
 
Tycker de påminner om det gyllene äpplet i mio min mio filmen.
 
 
 
 
En kalla har fått flytta in .
 
 
 
Imorgon ska vi tända ljus på mammas grav. Det är idag som vi ska göra extra fint till alla som blivit änglar. Min mamma blev det.
 
Glad alla helgona underbara läsare!
 
Extra varma
K R A M A R !
 
 
ekorre, eld, fjädersparris, guld, halloween, hemtex, hm, kalla, kamin, ljusstake, pumpa, svart, vitrinskåp,

Kommentera

Publiceras ej