Hej på er!!
Hur mår ni? Skulle ju bloggat i torsdags till er men fy så svårt jag har att hålla mig vaken på kvällarna. Jag somnar nästan alltid för natten när jag nattar Ragnar. Och sen vaknar jag vid 06 pigg och utvilad. Men nu ligger det mycket kort som väntas på att bli inlägg till er så håll ögonen öppna.

I onsdags var vår sista dag i skolan för denna period. Hela dagen ägnade vi åt påskpyssel, binda buketter, fika, lyssna på musik och snacka emellan. Detta var så otroligt roligt. Älskar verkligen pyssel med växter/blommor. Vi hade även planerat i förväg ett knytkalas där alla stod för något och slutade med värsta godaste påskbuffé. Så gott det va!  Dessutom allt vi gjorde fick vi ta hem(pysslet). Hade jag kunnat hade jag bundit fler buketter men jag fyllde ändå en hel trälåda med blomster med mig hem.
Lyckosalig var namnet.

Nybakat bröd, matig sallad, köttbullar mm.




Min portion, det enda jag inte tog var sillen.

Min färgglada trälåda som jag kånkade med överallt. Den drog till sig lite blickar och alltid ett leende tillbaka. Det är fastställt att man blir glad av blommor.

PS: nu på tisdag är det dags för praktik och jag ska var på Dennis blommor. Är så förväntansfull och längtar så!!!!

K R A M






/Jennie

Kommentera

Publiceras ej