Som ni kommer märka så är det foton som är tagna säkert två månader tillbaka. Jag har för det mesta knäppt kort men inte kommit längre. Så för att inte skrämma bort er så kommer det explodera med ny-gamla inlägg tillsvidare : )
 
Vi har ju firat en 8 åring i huset och för att han ska känneteckna sin dag kollar han alltid på buskarnas/trädens/vårblommornas knoppar. När de börjar slå ut då är hans dag nära. Han fick frukost på sängen men familjesång och i paketen fanns det inlines med en ny hjälm och skydd.
 
 
 
 
Vårklongen
 
 
Det är fantastiskt att kunna fylla klongen med sina första vårblommor från trädgården. Ett enda virrvarr av färg och form. Precis så som man känner sig när våren kommer.
 
Tändsticksasken köpte jag på Bergianska trädgården i Stockholm.
 
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
/ Jennie
 
 

1 kommentarer

Anonym

05 Jun 2016 23:09

Grattis Ludde🎂 Visste vi inte när han ringde idag..

Svar: Tack! Fast det var ett tag sen nu(24/4). Jag återberättar lite vad jag missat lägga upp här i bloggen ; ) som jag skrev kram
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej