God regnig eftermiddag på er! Nu är helgen inledd. Trist att den börjar med regn bara. Så här hemma håller vi oss inne med film, bak, presentinslagning och ommöblering(kommer till det sen!).
 
Som ni märkte så hann jag aldrig med någon bloggning igår. Väldigt nöjd med dagen dock. Veckohandlingen gjorde jag sent på torsdagskvällen och tränade hemma efter det och städade. På fredagsmorgonen väntades ett morgonbesök av en fin vän. Tråkigt nog för henne att hon akut fick dra ut en tand och kunde inte äta. Fy stackars för tandvärk. Hemska smärta! Sen efter det fick jag fortsätta tömma ett stort gammalt skåp som jag sålt och det var massor av grejer i det. Sen skulle Ludde på disco på kvällen och hade lovat tuggummicigaretter så då fick jag och alla barnen ta promenad samtidigt för även Baloo behövde sin runda. Sen efter en blåsprayad frilla, hummeltatueringar, discoklädd(enligt hans egna smak) och chips med sig till kompisen för att sen träffas före lite och skapa den rätta discofeelingen. Så roligt för de små alltså! Tacostillagning fick påbörjas direkt efter Luddes avsked och vid nattning av Ragnar somnade även jag tidigt in för natten!
Därav utebliven bloggning : ) 
 
 
Helt slut i rutan!
 
 
 
 
Kladdkakemuffins
Har fått dille på dessa igen. Så enkla och snabbt att göra och såklart supergoda.
 
De blå pärlhyacinterna har bytts ut till söta små plättar i luften.
Till grabbarnas "förfest"
 
 
 
Hur såg ert fredgasmys ut i går?
 
 
 
 
K R A M

1 kommentarer

a n n i k a

21 Feb 2016 12:32

Gott!

Svar: Mm.. Tack!
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej