Hejsan!
Puh vilken händelserik dag det har varit!   Nu sitter jag på tåget hem och ja, jag hann och har lyckats det här med pendelbyten och allt vad det heter. Det är denna biten jag varit mest nervös över och är fortfarande inte hundra på det. Det pluppar upp lite överraskningar då och då på vägen. Jag skulle vilja jämföra mig och lokalisering i trafik detsamma som om jag vore en kula man stoppar i en revolver och snurrar på den först innan avtryck. Jag kan hamna precis varsomhelst närsomhelst. Jag är som en rysk roulette med andra ord.

Väl framme(först av alla!) träffade jag Jenny Strand och hennes make. Supertrevliga. De hade donat och fixat det mysigt för oss nya elever med fika och tända ljus. Imorgon blir det upp tidigt som tusan och en heldag för första gången!

Det kliar i fingrarna av allt fint man ser.

Här vid detta bordet sitter jag och kommer göra en tid framöver och binda bl.a. 

Vår fikahörna

Här sitter vi och äter och fikar







K R A M



/Jennie

Ingvar strands blomsterskola,

Kommentera

Publiceras ej