God middag på er!
 
För en gång skull en lugn stund(endast i några minuter). Ragnar rotar i vitrinskåpet och Ludde och Ella tittar på 'Mighty ducks'. Idag är det vila som gäller för Ludde och Ragnar men svårare att få den sistnämnde att göra det. De får nog vara hemma imorgon med i och med de har feber idag.  Det kliar enormt i fingrarna när jag sitter inne så här. Måste göra/hitta på något. Har blåst lite i trumpeten, smekt gitarrsträngarna men nu då? Något jag skulle vilja testa är tuschmålning. Hittat otroligt duktiga porträttmålare med just tusch på instagram. Promarker heter pennan och landar lätt på några hundringar om man ska få ihop till några nyanser. Det beror ju hlt och hållet på vad man ska måla och vad för stil!
 
I julklapp önskade jag något jag drog tillbaka för jag tyckte den var för dyr. Jag sa att jag önskade mig istället en k
long äng vas. Men när jag öppnade paketet blev jag minst sagt överraskad. Vasen var slut och de skulle inte få in mer av den så André fick panik och visste inte vad han skulle köpa(hahaha) så han tog ett säkert kort. Detta va min bästa julklapp i år!
 
'
 
 
 
K R A M
 
/ Jennie

Kommentera

Publiceras ej