Ja då var det torsdag och färdigjobbat för min del denna vecka. Nästan färdig med städningen här hemma och veckohandlat ikväll. Hade blivit ännu senare idag om inte det hade varit för träningen. Väntade här hemma på det sista passet som började 19.30 och tänkte handla efter det. Tror ni inte de hade ställt in passet före och flyttat fram mitt!? Fan...tastiskt illa! Så jag gjorde armhävningar, dips, squats, utfall här hemma. Blir ju aldrig lika intensivt som när man åker iväg men bättre än inget, vi får se om det tog.  Börjar faktiskt se lite resultat på mig. Min mage och lårmusklerna. Det är då man blir ännu mer taggad!!!
 
 
Jag har en sak jag vill tipsa till er om. Våren närmar sig och man förnyar garderoben med ljusare kläder, fixar håret mm. Till detta är vi flesta vinterbleka därför ska jag visa er en toppenprodukt!
En spraytan som du gör på dig själv. Luktar otroligt gott, cocos. Och ger en jämn fin och hållbar färg. Bästa jag testat!
 
Denna finner ni hos Julia Skönhetskompaniet i Sölvesborg.
199 kr
 
 
 
 
 
Vad har ni hunnit med idag?
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
/Jennie

1 kommentarer

Eva

21 Feb 2016 08:31

Funkar den på ansiktet med?

Svar: Ja absolut! Det är det jag sprayat mest. Och lite ner på halsen för att jämna till : )
Hoppas du testar den, du kommer bli beroende.
Kram
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej