..i mitt kök för det mesta när det ska bakas. Tack och lov så sov lillebror så det var bara jag och Ella i köket. Kladdigt blir det alltid och omständigt men jag säger till mig själv varje gång att "det är bara att tvätta bort!". För jag tycker om att få barnen att känna sig duktiga. Att dem klarar något på egen hand. Som när Ella skulle knäcka ett ägg, så tvekade hon för det kom skal men att puscha dem och säga jo du  k a n  och ett försök till och ingens mer självkänsla växte som lilla Ellas!
 
Baket blev en favorit i repris och var till dagens besök som var syrran med besök men eftersom de fick kräksjuka i
natt så blir det ganska inställt.
 
 
 
 
Det blev kladdkakemuffins igen.
Den det fick bli utan sällskap. Vi får ta igen träffen en annan gång!
 

M U M S !
 
 
 
 
 
Imorgon fyller Ella 4 år och vi kommer hålla ett mysigt firande bara vi i familjen som vi gjorde för Ragnar. Vi har fortfarande inte haft vuxenkalaset för de båda men nu efter Ella så ska vi ta tag i det!!
 
 
 
 
 
 
K R A M
 
 
 
 
 
/Jennie

Kommentera

Publiceras ej