En härlig lördagskväll på er där ute!!
Hur har ni haft det? Jag har gjort lite av varje och ska jag erkänna så har jag inte varit på humör för tungt jobb. Kände det redan i morse i huvudet. Tror det är allergin som står bakom allt. Har kliat i halsen, nysit lite, lätt huvudvärk och känt mig tung och trött. Men visst pular man ändå men i mindre slit.

I veckan fick jag syn på vårt persikoträd som står i blom. Såå fina rosa knoppar och blommor. Vissa nätter har jag varit så rädd om dem så jag har gått ut och svept om trädet med en fleecefilt. I morgon kommer jag leka humla. Då använder jag mig av en liten pensel.

Detta persikoträd heter 'Riga'.




Vi köpte ett vanligt träd och så har pappa hjälpt oss spaljera det. (Det varken fanns något att köpa och så är det billigare men ville också lära mig) Men snart får jag ringa hit pappsen igen för lite råd. För det har växt sen sist.


Tanken var att (trodde jag) vi skulle kolla på film här hemma men André har visst somnat med Ragnar.




K r a m 



/Jennie

Kommentera

Publiceras ej