Äntligen har jag röjt upp ordentligt i uterummet! Har sorterat inne sen har jag lagt allt i uterummet så här var en salig blandning och grejer precis överallt. Nu är grejerna borta, dammsugit och rent, växterna samlade på sina platser för att återigen gå in i deras vila.
 
 
Och som vanligt så längtar jag tills det är dags att pyssla om dessa igen nästa år det är dags för dem att komma ut. Just nu njuter jag av att det är städat och älskar synen av att se mina växter. Så jag tänder halogenen och dimmar ner och tänder ett ljus i lyktan på kvällen. På så sätt ser jag mitt fina citronträd med citroner bla.
 
 
 
Prydnadsklöver så  fin färg.
 
 
Här till vänster i zinkbaljan har vi Lime och höger japansk lönn(ljusgöna blad)
Limebusken har växt jättemycket i år och när jag köpte den var det bara en liten liten stickling. Denna buske ger ifrån sig en oerhört stark och frisk doft. Mer än citronträdet. Längtar bara tills det kan bli lime. Jag  s k a  få nästa år för det har jag bestämt : )
 
 
K R A M
citronträd, lime, olivträd, uterum, växter,

Kommentera

Publiceras ej