God kväll! Nu har januarimånad börjat och nu kommer jag lägga allt gammalt bakom mig och endast blicka framåt. Min dag började med en träff med Jessica och Ida på Ritz. Det var fortfarande halvmörkt ute och där satt vi och bara pratade av oss. Man blir varm i hela kroppen när man träffat dessa två. Vi kom fram till att vi borde försöka göra detta oftare. Och det är jag verkligen öppen till. För dessa träffar laddar mina batterier på nytt.
 
Vår nyårsafton var en ny bekantskapskrets och vi är jättetacksamma för bjudningen! Fantastiska glada, roliga, öppna och fina människor som vi umgicks med denna afton. Vi var fyra par så vi alla hade olika "uppdrag" att fixa. Så på detta vis hjälptes vi alla åt med  mat och servering. Vårt uppdrag var ju bla efterrätten.
 
Resten av kvällen får bilderna tala för sig själv!
 (utomhuskorten är bildkvalitén tyvärr jättedålig)
 
 
Blev serverade med en härlig välkomstdrink och ett varmt bemötande från alla.
 
När man inget förkläde har, får man se i Mattias garderob har. Fredrik tillsammans med Mattias tillagade huvudrätten tillsammans. Godaste kött jag någonsin har ätit och sås! Fick inte med på kameran men det flamberades även också.
 
Barnen fick ett eget jättefint dukat bord...
 
..med en varsin smällkaramell.
 
Barnens förrätt slank ner hos alla.
 
Fina blommor på deras bord.
 
Jättefin dukning!! Så himla trevligt att sitta vid ett sånt här bord en hel kväll.
 
 
Jag hann tyvärr inte med öppningen *poff*
 
Kolla köttet!!
 
Förrätten
 
Huvudrätten
 
Cicci hade fixat "drink" till barnen. Så himla omtänksamt.
 
Även alla vi par skulle fixa en varsin drink att servera. Detta var första ut. Det kom den ena efter den andra. Alla var goda men jag hann inte dricka ikapp : (
 Alla drinkar hanns inte bli fotade, som sagt fullt upp.
 
Vår drink
 
 
 
 
Efterrätten
 
 
 
Badtunnan var uppvärmd och som avnjöts.
 
 
 
 
 
 
Detta lyft var lite bättre än mitt förra året : )
 
Min onge (Ella)
 
 
William
 
Frank, en helt supercharmig och rolig liten kille.
 
 
 
Jim
 
Roligaste värden
 
 
Preparation for the happy new year
 
Finaste Thilde
 
Bästa vännerna som är så syskonlika tycker jag.
 
Hahaha kolla i mitten
 
Sötaste värdinnan
 
 
 
 
 
Hmm..någons rumpa  tog all fokus i just detta "klicket"..
 
Värmer barnen.
 
 
Barnens små rackarbajsare
 
 
 
 
 Slutligen en ostbricka inne i värmen och festen fortsatte..
 
..sen blev det dimmigt : )
GOTT NYTT 2015!
Så himla roligt att lära känna er, tusen tack till er alla♥
 
 
K R A M A R
 
drinkar, dukning, efterrätt, förrätt, huvudrätt, middag, nyår, ostbricka,

1 kommentarer

Jess

02 Jan 2015 23:35

Lika underbart att träffas varje gång!
Om det så har gått 1 dag eller 1 år sedan så vet man att det är samma "gamla" Ida o Jennie!
Känns sååå tryggt!
Jag älskar våra träffar som framöver kommer att ske oftare!
I looooove it!

Svar: Instämmer helt♥pyss
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej