God kväll kära ni!
 
Ja jag är pigg som en mört för jag har druckit kaffe. Så ögonen står rakt ut känns det som. Eller som André brukar säga "Ögonen står ut som kattakoddar".
 
För er som inte vet så har jag en instamgram där ni kan även följa mig då uppdateringar här på bloggen är färre.
 
Frunpersson heter jag :)
 
 
För ett tag sen nämnde jag att jag drog igång ett litet projekt i vardagsrummet. Det bestod av att snygga till tv hörnan som jag har hatat och tyckt varit så ful. Inte alls fått till det. Det är väl inte jättemycket jag har gjort men ändå krickigt att få ihop. Nu är det mycket bättre ska ni tro!
(tyvärr har jag ingen före bild)
 
 
Detta är en fiolfikus. Otroligt dekorativa blad och lättskött växt. Denna växt har inspirerat mig genom Rebecca Centréns blogg.
 
Det som har hänt här i denna lilla hörna är att jag har målat väggen grå(vit från början), köpt en ny tvbänk(gjorde vi när vi var på Ikea sist) ny växt, tagit bort en hylla, tagit bort en låda och nu till julen en ljusslinga. Känns så mycket bättre och fräschare. Ska bara fixa sladdarna från tvn. Skall måla "sladdöljaren" i samma färg som väggen för att dölja maximalt.
 
 
 
 
 
K R A M
tvbänk, tvhörna,

Kommentera

Publiceras ej