Hej på er! Hur har ni haft det? Har er vecka börjat bra? Idag har det varit rätt lugn stämning tycker jag, söndagskänsla....nästan. Andy har jobbat med tillbyggnaden och jag har målat lite och tagit hand om barnen. Inte särskilt mycket men dötid blir det då aldrig om dagen. Man får nöja sig med lite i taget om dagen. Jag skulle egentligen tränat idag men familjemys övervägde så jag bakade paj som vi nyss ätit och nu är barnen nattade så jag och Andy ska för första gången denna period kolla på film. Vi får väl se hur mycket han skriker här i soffan när han får se mitt filmval, hihi han brukar skrika som en tjej när han blir rädd. Hoppas ni haft det lika mysigt ikväll och ha en fortsatt härlig stund med era nära!
 
 
(Denna film handlar om en skuldsatt tjuv som gör inbrott i ett hus men han vet inte om att i just det huset har även en psykotisk mördare riggat upp med dödliga fällor)
 
HJÄLP vad ger jag mig in på !
 
 
 
K R A M !!!!

Kommentera

Publiceras ej