God eftermiddag läsare! Nu är jag hemkommen efter ett pass på ontraining. Morgon/middagspassen är de bästa. Att starta dagen med att träna blir en riktig kick ass resten av dagen och ett glatt humör får man alltid också. Jag har haft ett upplägg som jag tränat(lite av det) efter när A är borta men nu har jag hittat en jätteinspirerande tjej på instamgram som gör en veckas challenge. Det krävs inga vikter, endast en stol eller bänk. Hon visar en snabb video över övningarna( vilket är super för jag kan inte träningsspråket).
Soniatlevfitness heter hon på ig. En fransk tjej som övertalar alla er där ute att ni kan få tränade och snygga kroppar. Typ 30 minuter om dagen tidsmässigt krävs. Jag har faktiskt uppnått mina träningsmål som jag hade när jag började(ville springa nattpulsen, bli starkare mamma, springa en mil) nja visserligen har jag lite kvar på löpet. Så jag funderar över VAD ska bli mitt nya mål? Jag har märkt att jag blir både mer motiverad och utför mina övningar med rätt inställning. Men frågan är vad ska jag ställa in siktet på nu. Vad har ni för mål ni som tränar??
 
Nu ska det ätas, duschas och kanske en sväng med bilen för att inhandla några höstblommor. Ha en underbar dag!!
 
(Btw jag hatar hello kitty men det är lite underskott på ankelstrumpor så man tager vad man haver)
 
K R A M !!
 
 

Kommentera

Publiceras ej