God morgon alla glada, hur mår ni idag!? Själv känner jag mig väldigt glad idag. Förutom att vi alla är lite trötta på mornarna så går det bra. Men mornarna är dem jag hatar mest. Då ska alla göras i ordning samtidigt, ut i bilen och sist jag vill ju helst vara klar. Om man får på sig mascara är det verkligen bonus. Ibland när jag ser andra som är tipp topp så tänker jag "Hur gör dem på morgonen"?, "va gör jag för fel"? Tänker jag att om jag hade sagt hur jag går till väga från uppstigning till lämning så hade jag nog fått höra att jag ska stiga upp tidigare. Klockan ringer tidigt men det är inte alltid jag går upp exakt. Jag vet att denna tiden kommer gå snabbt och snart är bebistiderna förbi med de två minsta. Man får bita ihop. Nu ska vi lämna Ella bella bus.
 
Så här ser jag ofta ut på morgonen, strumpor i flip flop.Stackars Ludde som får dras med mig. Denna bild kan man ju inte lägga i kategorin "mode" direkt. Prioritet ett är rena, mätta påklädda barn till skola och dagis. Mig kan jag ta itu med när jag kommer hem.
 
 
 
Hoppas ni har bättre starter på era dagar och inte minst finare : ) !
Idag kommer jag överraska killarna med något gott efter skolan så kika in i eftermiddag och se vad det blev!
 
S T O R    K R A M !!

Kommentera

Publiceras ej