God fredag på er idag alla underbaringar! Jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Jag kände redan igårkväll att  det kändes lustigt och har inte haft någon aptit heller. Idag vaknade jag med halsont, ont i kropp och knopp. Och vi ska campa i helgen  så vi får se hur det blir med det. Igår blev det ingen bloggning för jag hade fullt upp med att städa, tvätta och serva barnen.
 
Denna lördag ska vi ha invigning av vår husvagn och det kommer firas med en meny som ser ut så här:
 
Förrätt
 
Mingelmat som består av olika ostar, oliver, korvar, rostbiff mm.
 
 
Huvudrätt
 
Potatisgratäng med ryggbiff och sallad(eventuellt rödvinssås till)
 
 
Efterrätt
 
Vit chokladmousse med frukttopping
Barnen kommer få chokladpudding med en klick grädde
 
Det är så roligt att försöka snitsa till det i husvagnen med mat och dukning när allt är gjort av plast(ja inte maten). Hur får man det fint och välkomnande ändå? Vi får se vad som kan hittas på!
 
 
 
Veckans gröna kommer visas på IG och bloggningen kommer från och med nu bokstavligen hålla helg och så kommer jag sammanfatta allt när vi kommer hem.
 
Ha en underbar fredag kära ni!
K R A M A R  !
 
 

Kommentera

Publiceras ej