Jag är klar med mitt miniprojekt och jag klarade helt själv(jaja A sågade för hand)!! Ingen är så glad som jag : ) ! Piece of cake tänker vissa men när det gäller byggrejer så är jag lite bortskämd eftersom jag är gift med en snickare. Och även häromdagen när jag stod ute och sågade så skrek BP Lasse på mig förvånat "Sågar du me"? japp! sa jag tillbaka till grannen. Vi kvinnor kan minsann me! Med rätt inställning bara så ; )
 
Som ni ser så har jag inte målat ännu men visar när det gjort. Valde en tjockare bräda och har huggit med yxan för att försöka få en äldre touch på det hela.
 
 
 
 
 
Tycker detta kommer bli suveränt litet serveringställe när man väntar gäster plus att de minsta når inte upp. Tänka att ta en varm glögg och pepparkaka här.
 
Stolt som en tupp vill jag markant visa Andy att jag klarade det. Servade honom en liten fredagswirre på det.
 
 
Nu ska jag äta tacos och mysa med familjen!
 
Ha det så bra kära ni ..
 
 
♥ K R A M ♥
 
 
 
serveringställe, stallfönster, wiskey,

2 kommentarer

Ninnie Hansson

14 Nov 2014 18:11

Snyggt det blev!! :)

Svar: Tack så mycket : ) !
Jennie Persson

Ninis74

16 Nov 2014 13:22

Oh, vad snyggt!

Svar: Tack snälla du♥
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej