Oj förlåt att det blev ett litet glapp efter igår. Meningen var ju att ni skulle få se det sista jag skulle lägga ut som tips. Tänkte jag skulle rent i sängarna igår innan läggdags men då flög alla ungarna upp och väcktes till liv och sen skulle alla bada så det tooog sin tid. Jag föll knall fall på kudden sen.
 
André kom hem inatt och  tidigt imorse skulle han på möte så sån fart är det här hemma, upp, iväg, tjoff, köra iväg, bang, smack, fadderallanlej. Meningen var att jag och barnen skulle shoppa i Kristianstad och sen hämta A men hinner inte mer än inom Mios och efter det McDonalds sen hanns det inte mer, hahaha ja jag ger verkligen upp när det gäller shopping med alla tre. Tack och lov för nätshopping och handla lokalt. Veckohandlade ikväll så det är påfyllt med allt gott man någonsin kommer behöva.
 
Det tråkiga med detta inlägg är att det gick inte lägga upp bilderna!! Vet inte varför, men säkert pga internetet.
 
 
Imorgon ska jag handla julblommor och börja julpynta här hemma. De nya stakarna har kommit upp(krävdes ett samtal för att få reda på var dom tagit vägen...bortglömda!) så håll utkik efter veckans gröna inför helgen!
 
 
Ha en supermysig fredagskväll för det har jag med mina älskade och som jag njuter ♥
 
K R A M

Kommentera

Publiceras ej