Att det äts mycket hemlagat godis på inför julen är vi nog inte ensamma om. Tänkte att barnen kunde få i sig lite nyttigheter samtidigt.
 
 
 
Chokladkanderade äpplen
 
 
 
Som dom tjatade på att få dessa. Knappt man fick knäppa ett kort.
 
 
 
 
 
Hemmagjord snickers men detta tyckte dom inte om så dessa får jag för mig själv. Julagris here I come!
 
 
 
 
Knäck, snickers, mozartkulor, lussekatter, är det som jag brukar göra varje år men testa något nytt också.  Ganska traditionellt men ett säkert kort. Något som jag aldrig hann med förra året som jag ville ha var klenätter och mandelmusslor. Funderar så mandelmusslorna, så gott med grädde och sylt!
 
Vad har ni bakat/eller brukar baka??
 
 
 
Imorgon ska jag visa er vad jag pysslat med idag. Ledtråd: Ellas rum och något till Ragnar!
 
 
 
Ha en bra kväll..
 
 
..K R A M

1 kommentarer

angelicasvarld.blogg.se

15 Dec 2014 22:28

Smarrigt...och äta i soffan vilken lyx...skulle aldrig hända här hemma (för rädd om soffan för det) :-)

Svar: Det bästa är frukost vid soffan. Helst vill jag inte men jag själv älskar att sitta i fåtöljen och kan inte förbjuda barnen om jag själv gör det. Vår soffa är mer söndertvättad än uppsliten : ( , får bli nya regler till nästa soffa.
Jennie Persson

Kommentera

Publiceras ej